Wdrożenie KOS od CONET

KOS – krok po kroku 

  1. Wybór bazowego abonamentu – aby ułatwić rozpoczęcie korzystania z KOS od CONET, przygotowaliśmy trzy abonamenty, które pasują do każdego rodzaju działalności i wielkości firmy. Różnią się one oprogramowaniem, które wchodzi w skład abonamentu i zakresem usług, które są w ramach niego świadczone. 
  • Abonament Basic to notebook, Microsoft 365 Apps for Business oraz serwis IT
  • Abonament Optimal to notebook, Microsoft 365 Business Standard oraz serwis i helpdesk IT
  • Abonament Prime to notebook, Microsoft 365 Business Premium oraz serwis, helpdesk i administracja IT. 
  1. Dostosowanie abonamentu do potrzeb firmy – jeżeli żaden z abonamentów nie spełnia wymogów lub jeżeli potrzebny jest bardziej specjalistyczny sprzęt lub oprogramowanie. Elastyczność to jedna z zalet KOS od CONET, dlatego elastyczne są również nasze abonamenty. Nasi specjaliści przygotują abonament szyty na miarę, biorąc pod uwagę wymagania sprzętowe, ilość użytkowników oraz rodzaj pracy, jaki wykonują. 
  1. Podpisanie umowy – kiedy abonament zostanie wybrany, dostosowany i zatwierdzony przez obie strony. 

Jesteś zainteresowany wdrożeniem KOS?

  1. Zamówienie – złożenie zamówienia, następuje w chwili podpisania umowy. W zależności od rodzaju, ilości i dostępności sprzętu komputerowego czas realizacji może się różnić. Jeżeli będą wymagane usługi wdrożeniowe lub konfiguracyjne, zostaną one niezwłocznie przeprowadzone. Gdy wszystko już będzie gotowe – dostarczymy sprzęt pod wskazany adres. 
  1. Rozpoczęcie korzystania z KOS – gdy sprzęt będzie w już firmie, będzie można bezzwłocznie korzystać z niego i z oprogramowania, które również już będzie zainstalowane i skonfigurowane. Dodatkowe usługi, które są świadczone w ramach abonamentu, też już będą dostępne – nasi specjaliści będą dostępni i gotowi do udzielenia pomocy i informacji. 
  1. Zakończenie trwania umowy – gdy umowa będzie dobiegać końca, nasi opiekunowie skontaktują się w celu ustalenia “co dalej”. Można przedłużyć abonament, zmienić go lub zwrócić sprzęt i zamówić całkiem nowy – jesteśmy otwarci na każde rozwiązanie.

KONTAKT

logo kos od conet

CONET Sieci i Systemy

ul. Leszno 32
01-199 Warszawa
+48 228771525
handlowy @conet.pl

O NAS

NASZE USŁUGI

ZNAJDŹ NAS NA